Бухгалтерське обслуговування ТОВ
Налаштуємо бухгалтерію, наведемо лад у вашому обліку, оптимізуємо податки та захистимо вас від штрафів і фінмоніторингу. Ми — досвідчений бухгалтер для вашого ТОВ, розвивайте свій бізнес, а бухгалтерію, податки та юридичні формальності ми беремо на себе. Бухгалтерські послуги для ТОВ з податковим адвокатом

Дізнайтесь, які саме бухгалтерські послуги вам потрібні
Залиште контакти або напишіть одразу в месенджер, і ми зв’яжемось з вами найближчим часом
Сфери, в яких ми добре розібралися
IT
Бʼюті-сфера
Медицина
Торгівля та послуги
Неприбуткові та благодійні організації
Нерухомість
Театральна та концертна діяльність
Виробництво
Знаємо особливості популярних
майданчиків і сервісів














Чому бізнес обирає нас
Захист від штрафів і перевірок
Вашу компанію ведуть бухгалтери з досвідом понад 15 років, які вміють вирішувати складні й нестандартні ситуації. Усе контролює податковий адвокат
Оптимізація витрат
Наші послуги вигідніші за штатного бухгалтера й ефективніші, ніж залучення фрилансерів. Ви не витрачаєтесь на податки, соцвнески, облаштування робочого місця
Максимум уваги вашому бізнесу
Приступаємо до роботи одразу після підписання договору. Закріпимо за вашою компанією провідного бухгалтера, який завжди на звʼязку
Безпека і конфіденційність
Укладаємо договір оферти, де прописано нашу відповідальність, зобов’язання і гарантії конфіденційності
Як ми працюємо
єдиний податок
податки, звіти, зарплата, контроль банку, контроль змін законодавства
єдиний податок
податки, звіти, зарплата, контроль банку, контроль змін законодавства
+ ЗЕД
загальна система
податки, звіти, зарплата, контроль банку, контроль змін законодавства
+ ЗЕД
– ПДВ, кількість і складність операцій, та працівники,
– виробництво і будівництво,
– наскільки часто потрібна комунікація,
– наскільки оперативно та повно передається інформація і документи для ведення бухгалтерії,
– як часто відбуваються зміни та потрібна організація й розробка нових або складних бізнес-процесів,
– наскільки часто ви ставите задачі розібратись і вирішити складні та термінові питання і ситуації.
** у базове обслуговування не входять консультації або додаткові податкові й юридичні задачі. За потреби ви можете писати нам будь-які ваші бухгалтерські чи юридичні запити — ми вам допоможемо, але це не входить у вартість обслуговування і оцінюється окремо.
В обслуговування зазвичай входить і впливає на вартість:
ПДВ: розрахунок ПДВ, подання податкових накладних.
Звіти: підготовка та подання регламентованих звітів, податкових декларацій, статистики та заходів.
Кадри: розрахунок заробітної плати, підготовка кадрових документів, подання звітів по кадрам.
Банк: контроль оборотів, формування платежів, збори та продажі, зовнішній вигляд банківських операцій.
Документи: формування архіву зразків документів для продуктивної роботи по фінмоніторингу.
Законодавство: моніторинг змін законодавства, дотримання нормативних актів, звітність та платежі.
Перевірки та запити: робота з простими запитами державних органів, валютний контроль та супровід фінансового моніторингу банків або державних органів.
Програми: робота з 1С або Діловодом, Медком/Вчасно, кабінетом податкової.
Зазвичай оплачується додатково:
Виробництво: техкартки, собівартість, технології.
Склад: написання, вибраковка, інвентаризація, комірник.
Фінанси: розробка та управління фінансовою звітністю.
Первинні документи: взаємодія та обмін первинними документами з контрагентами.
Військовий облік: контроль термінів і продаж багатьох консигнаційних документів і законодавства, застереження.
Договори: розробка пакету документів для нової господарської операції, договір, рахунок, акт.
Консультації: складні консультації, які потребують доопрацювання.
Супровід імпорту-експорту, митниця.
Захист інтелектуальної власності.
Віддалений сервер: підтримка та адміністрування сервера 1С.
Дозвільна документація: СЕС, взаємодія з державними органами.
Готові навести лад у бухгалтерії?
Залиште заявку, і ми підберемо зручний час для консультації
Послуги бухгалтерського обслуговування в Києві
Послуги бухгалтера нашої компанії дозволять знизити витрати на утримання штатної бухгалтерії. При цьому ви делегуєте рутину, захищаєтеся від штрафів і звільняєте час для вирішення стратегічних завдань ТОВ.
З нами ви економите:
- на наймі штатних бухгалтерів;
- на обладнанні їхніх робочих місць;
- на обслуговуванні та оновленні різноманітних програм для ведення бухобліку.
- Бухгалтерський аутсорсинг забезпечують кваліфіковані фахівці компанії buh.ua. Ми спираємося на глибокі знання, розуміння специфіки вашої сфери та багаторічний досвід роботи з бізнесом. Команда наших експертів завжди в курсі змін законодавства України. Бухгалтерське обслуговування від buh.ua гарантує своєчасне складання та подачу фінансової звітності. Це захистить ваше підприємство від можливих штрафних санкцій.
При першій зустрічі ми обговоримо договір на бухгалтерські послуги. Зокрема їх обсяг і формат – одноразові чи постійні. Вартість бухгалтерського обслуговування ТОВ розраховується індивідуально. Вона залежить від обсягу роботи та часу, який вона займе. Крім цього, ціни на бухгалтерське обслуговування залежать від таких факторів:
- кількість фахівців для виконання роботи;
- оборот компанії;
- необхідність ведення складського обліку;
- наявність зовнішньоекономічної діяльності;
- необхідність підготовки первинної документації.
Компанія buh.ua пропонує як одноразові бухгалтерські послуги в Києві чи дистанційно по Україні, так і постійні, на основі укладеного договору на обслуговування. Бухгалтерське обслуговування ТОВ у м. Київ, що надається фахівцями компанії buh.ua, дозволить знизити витрати та фінансові ризики підприємства, а також раз і назавжди забути про штрафні санкції.
Бухгалтерське обслуговування ТОВ у Києві
Послуги бухгалтера з нашої компанії дозволять не тільки знизити витрати, пов’язані з утриманням штатних працівників бухгалтерії, але й зосередити більше уваги на основних напрямках діяльності ТОВ.
Бухгалтерський аутсорсинг проводять лише кваліфіковані фахівці з компанії BuhUa, які досконало володіють необхідними знаннями і досвідом за специфікою діяльності підприємства та ведення бізнесу загалом. Погодившись на співпрацю з нами, ви в кілька разів скоротите витрати:
- на наймі штатних бухгалтерів;
- на обладнанні робочих місць для штатних працівників бухгалтерії;
- на обслуговуванні та оновленні різноманітних програм для ведення бухобліку.
Бухгалтерське обслуговування, що надає наша компанія, допоможе вам забути про питання, пов’язані зі своєчасним складанням і подачею фінансової звітності. Команда наших експертів завжди в курсі змін фінансового законодавства України, тому дійсно зможе захистити ваше підприємство від можливих штрафних санкцій.
Серед інформації, яку необхідно обговорити під час зустрічі, обов’язково буде договір на бухгалтерські послуги та обговорення вартості наданих послуг. Компанія BuhUa надає бухгалтерські послуги на одноразовій або постійній основі. Вартість бухгалтерського обслуговування ТОВ розраховується індивідуально для кожного клієнта залежно від обсягу роботи та часу, який доведеться витратити на її виконання. Крім цього, ціни на бухгалтерське обслуговування будуть залежати від таких факторів:
- кількості фахівців для виконання роботи;
- обороту компанії;
- необхідності ведення складського обліку;
- зовнішньоекономічної діяльності;
- необхідності підготовки первинної документації.
Документи для оформлення бухгалтерського обслуговування юридичних осіб
Для початку співпраці з бухгалтерською компанією необхідно підготувати базовий пакет документів. Вони потрібні для оцінки стану обліку та постановки правильної системи ведення бухгалтерії.
Короткий перелік документів:
- Засновницькі документи ТОВ (статут, протокол/рішення про створення)
- Виписка з ЄДРПОУ
- Договір оренди офісу або свідоцтво про право власності
- Накази про призначення директора, головного бухгалтера
- Дані по банківських рахунках
- Останні бухгалтерські звіти
- Дані по працівниках (трудові договори, табелі)
- Реєстраційні дані по ПДВ (якщо є)
Спектр бухгалтерських послуг для ТОВ
Комплексне бухгалтерське обслуговування ТОВ включає широкий перелік послуг, необхідних для повноцінного ведення діяльності:
- Постановка та ведення бухгалтерського обліку
- Підготовка та здача податкової звітності
- Ведення кадрового обліку
- Консультації з питань оподаткування та аудиту
- Відновлення бухгалтерії
- Представництво в податкових органах
- Підготовка фінансової звітності
- Аналіз та аудит документації
Для невеликих компаній ТОВ доступна віддалена бухгалтерія — зручна форма роботи, при якій вся документація обробляється онлайн, а спілкування з бухгалтером здійснюється дистанційно.
Фактори, що впливають на вартість ведення бухгалтерського обліку ТОВ з ПДВ
Ціна бухгалтерських послуг формується індивідуально і залежить від ряду факторів:
- Система оподаткування
- Кількість операцій на місяць
- Наявність працівників
- Чи потрібен аудит або відновлення обліку
- Робота з ПДВ
- Специфіка діяльності компанії
- Необхідність віддаленого обслуговування
Оптимізація витрат можлива за рахунок автоматизації процесів, переходу на віддалене ведення бухгалтерії та співпраці з аутсорсинговими бухгалтерськими компаніями.
Замовити бухгалтерське обслуговування компаній
Якщо ви шукаєте надійне бухгалтерське обслуговування у Києві — звертайтесь до професіоналів. Ми пропонуємо:
- Повний спектр бухгалтерських послуг
- Персональний підхід до кожного клієнта
- Досвід в обслуговуванні малого бізнесу, ТОВ та підприємців
- Гнучкі тарифи і прозору вартість послуг
- Віддалене ведення бухгалтерії для вашої зручності
- Консультації з питань податків, звітності та фінансової діяльності
Звернувшись до нашої бухгалтерської компанії, ви отримаєте надійного партнера, який забезпечить безперебійне ведення обліку і допоможе зосередитися на розвитку вашого бізнесу.
Для отримання довідки про відсутність заборгованості платнику податків необхідно подати заяву у письмовій формі до податкових органів за місцем реєстрації або подати заяву в електронному вигляді за допомогою ключів ЕЦП. Довідка про відсутність заборгованості надається на підставі даних карток особового рахунку за умови відсутності податкового боргу. Термін оформлення довідки — 5 робочих днів, термін її дії — 10 календарних днів.
Під поняттям строку давності слід розуміти строк, у межах якого суб’єкт господарювання може реалізувати свої права, щоб уникнути негативних наслідків. У разі втрати або пошкодження бухгалтерської документації, в якій фіксуються доходи, витрати та інші показники фінансової діяльності організації, слід у п’ятиденний строк повідомити органи податкової служби за місцем реєстрації. На відновлення втрачених документів законодавством передбачений строк — 90 календарних днів.
На виправлення помилок, допущених у бухгалтерському обліку, строк давності не поширюється. Що стосується помилок, допущених у податковому обліку, то в цьому випадку діє 1095-денний строк. У тому разі, коли з моменту крайнього строку подання декларації за період, у якому була відображена господарська операція з помилкою, зазначений строк минув, потреба коригування даних у декларації про прибуток відпадає.
З нами вам не потрібно оформлювати бухгалтера в штат, а отже ви економите на податках і ЄСВ та організації робочого місця. До того ж ми не ходимо у відпустки і на лікарняний. У будь-якому разі хтось із наших спеціалістів займається вашою бухгалтерією. Ми беремо на себе відповідальність за результат і відсутність помилок.
Так, у нас є послуга «скринінг бухгалтерії». Ми запитуємо у вас доступи до електронного кабінету і документацію. Потім аналізуємо дані. І за результатами можемо сказати, чи все в порядку і наскільки добре справляється ваш бухгалтер.
Не варто хвилюватися. Ми зацікавлені в тому, щоб клієнти нам довіряли. Всі наші спеціалісти підписують договір про нерозголошення даних. Перед початком робіт ми складемо перелік документів і доступів, які ви нам передасте. Закріпимо і узгодимо з вами суворий порядок використання цієї інформації.
Так, звичайно. Ми допоможемо обрати оптимальну модель оподаткування і законно знизити фіскальне навантаження, якщо це можливо.
Так, у нашій компанії працює команда досвідчених податкових адвокатів. Ми залучаємо їх, якщо бізнес клієнта потребує юридичного захисту. Залиште заявку і ми вас проконсультуємо.
За вашою компанією буде закріплений окремий спеціаліст. У вас буде його контакт і особистий чат у месенджері. Ви можете звертатися до нього щойно виникне потреба. У робочий час ми відповідаємо протягом 30 хвилин — 1 години.
За 15 років роботи ми вели сотні компаній з найрізноманітніших сфер: IT, медицина, виробництво, театральна діяльність, благодійні організації. У нас колосальний досвід. Але якщо ми будемо розуміти, що не зпрацюємося у вашій сфері – чесно про це скажемо. За потреби допоможемо знайти потрібного спеціаліста.
Запишіться на консультацію


















