Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Viber Telegram Whatsapp Messenger

Бухгалтерський та юридичний супровід резидентів Дія Сіті

Від реєстрації до оптимізації податків, повний бухгалтерський та юридичний супровід компаній у спеціальному режимі Дія Сіті. Реєстрація резидентства, ведення обліку, гіг-контракти, інтелектуальна власність, отримання статусу критично важливого підприємства та бронювання працівників під ключ.

Досвід 15+ років у бухгалтерії та податках

Глибоке розуміння специфіки бізнесу та всіх нюансів Дія Сіті

Команда професійних бухгалтерів та адвокатів

Комплексний підхід: бухоблік + юридичний супровід

Доводимо справу до результату

Супроводжуємо на всіх етапах – від подачі заявки до повноцінної роботи

Подання декларації НАЗК під ключ

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем?

Напишіть нам в месенджер або залиште заявку – ми допоможемо вам зорієнтуватись з чого почати

Що входить до професійного супроводу резидентів Дія Сіті

Реєстрація резидентства Дія Сіті під ключ

Аналізуємо відповідність вашої компанії критеріям, готуємо всі документи та подаємо заявку на отримання статусу резидента. Супроводжуємо процес до внесення в реєстр.

Ви отримуєте статус резидента за 10 робочих днів (іноді швидше) без жодних черг, візитів до держустанов чи паперової тяганини.

Оптимізація податкового навантаження до 30 %

Допомагаємо законно зменшити податки завдяки пільговим ставкам. Налаштовуємо облік так, щоб максимально використовувати всі пільги Дія Сіті. Точно рахуємо економіку, щоб ви розуміли реальну вигоду.

Ви економите до 30 % на податках щомісяця. Більше реінвестуєте та швидше масштабуєтеся.

Ведення бухгалтерського та податкового обліку

Повне ведення обліку відповідно до вимог резидентства. Контролюємо дотримання критеріїв, розраховуємо податки та ЄСВ, готуємо та вчасно подаємо звітність.

Мінімізуємо ризик штрафів та втрати статусу резидента Дія Сіті.

Супровід гіг-контрактів: від розробки до звітності

Розробляємо гіг-контракти під вашу діяльність. Готуємо додаткові угоди NDA та NCA з урахуванням юридичних ризиків. 

Адмініструємо податки за гіг-спеціалістів. Допомагаємо з веденням обліку робочого часу, відпусток, лікарняних тощо.

Ви легально працюєте з командою без ризиків та жодного головного болю з податками.

Бронювання співробітників від мобілізації

Допомагаємо отримати статус критично важливого підприємства (КВП) для резидентів Дія Сіті. Готуємо пакет документів, подаємо через портал Дія, супроводжуємо процес. 

Після отримання статусу КВП бронюємо працівників на 12 місяців з можливістю подовження.

Ви зберігаєте ключових співробітників у команді навіть у складний час та можете більш впевнено планувати розвиток компанії.

Підтвердження статусу резидента: звіти та аудит

Готуємо початковий звіт про відповідність (за перші 3 місяці резидентства) та річний звіт (за календарний рік). 

Допомагаємо отримати незалежний аудиторський висновок від сертифікованого суб’єкта. Контролюємо дотримання всіх критеріїв резидентства.

Ви спокійно працюєте — адже всі критерії дотримані, звіти подані вчасно і ваш статус під контролем

Вартість послуг по реэстрації та обслуговуванню резидентів Дія Сіті

Почніть з консультації, познайомимось особисто, детально проговоримо вашу ситуацію, а коли продовжимо співпрацю, то за запитом на вартість консультації зменшиться вартість реєстрації.

консультація

ваша ситуація
за 30 хвилин консультації ми зможемо зібрати потрібну інформацію і підібрати декілька варіантів для структурування вашого бізнесу
1 900 грн

стратегія

план дій та реалізація
зареєструємо необхідні структури та розробимо документи, отримання статусу резидента Дія.City та статусу критичності
15 000 грн

супровід

ведемо бухгалтерський та податковий облік
готуємо звітність, контролюємо критерії резидентства. Розробляємо гіг-контракти з NDA/NCA, адмініструємо податки.
25 000 грн
додатково
– витрати на нотаріуса,
– державні збори
* Ціни вказані «від». Усі бізнеси різні і вони потребують різних стратегій. Крім того, хтось звертається на первинному етапі, а хтось вже працює. Все це впливає на складність роботи та наші завдання.

Працюємо з IT-компаніями на будь-якому етапі: від ідеї резидентства до масштабування бізнесу

IT-компанії

Розробка програмного забезпечення, SAAS, комп’ютерне програмування, видання комп’ютерних ігор, вебпослуг тощо

Стартапи

Компанії на етапі зростання у сфері цифрової економіки, яким потрібна прозорість для інвесторів та міжнародних клієнтів

Гіг-контракти

Резиденти, що переходять з ФОП на гіг-контракти і хочуть легалізувати співпрацю з командою та мінімізувати податкові ризики

Бронювання

Резиденти, яким потрібен захист команди або статусу: отримання статусу КВП, супровід бронювання, аудит обліку, контроль критеріїв

Виробництво

промислові деталі та механізми, одяг, БПЛА та військові проєкти

ШІ / машинне навчання

(AI / ML) — розробка моделей, сервісів аналітики, Data Science

Реєстрація IP

(Укрпатент / міжнародні), патенти/корисні моделі, промислові зразки; оформлення assignment і ліцензій

Оборонні технології

Defense Tech, розробка та виробництво рішень для оборони, БПЛА, софт
* ми не займаємося всім підряд. Є сфери, в яких у нас недостатньо досвіду, щоб братися за роботу. Якщо ми зіткнемося з такою ситуацією — обов’язково повідомимо вас. Залежно від обставин, ви можете довірити нам пошук профільного фахівця. У нас достатньо компетенції, щоб знайти справді найкращого спеціаліста для вас і контролювати його роботу.

Як ми працюємо

 

Консультація та аудит

Зустрічаємося онлайн або офлайн, обговорюємо ваші цілі та завдання. Перевіряємо, чи відповідаєте ви вимогам для резидентства та оцінюємо економічну вигоду: скільки реально заощадите на податках. Формуємо індивідуальний план дій.

Реєстрація резидента

Готуємо та подаємо повний пакет документів. Одразу додаємо заяву на особливий режим оподаткування. Супроводжуємо процес до внесення в Реєстр резидентів.

Повний супровід та захист статусу

Ведемо бухгалтерський та податковий облік, готуємо звітність, контролюємо критерії резидентства. Розробляємо гіг-контракти з NDA/NCA, адмініструємо податки за гіг-спеціалістів. Постійно моніторимо стан вашого резидентства та попереджуємо ризики.

Що пишуть клієнти про роботу з нами

Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами

Поширені питання про бухгалтерський супровід резидентів Дія Сіті

Скільки коштує реєстрація резидентства Дія Сіті?

Сама реєстрація в Дія Сіті безкоштовна — жодних черг, дозволів чи ліцензій. Весь процес проходить онлайн. Ви платите лише за послуги бухгалтера та юриста з підготовки документів та супроводу. Вартість залежить від складності вашої ситуації, тож точну суму ви дізнаєтеся після короткої первинної консультації.

Які основні переваги резидентства Дія Сіті?

Головні переваги — це пільгові ставки податку, гіг-контракти та можливість бронювати співробітників.

Скільки податків мені доведеться платити як резиденту?

Ви платите податок на виведений капітал 9 % замість податку на прибуток 18 %. Причому платите тільки при виведенні грошей. Поки реінвестуєте — податків немає або вони мінімальні. Також ви платите ПДФО для гіг-спеціалістів, який становить 5 % замість 18 %, ЄСВ 22% від мінімальної зарплати (а не від фактичної), військовий збір 5 %. Також діє ставка 0 % на дивіденди при виплаті раз на 2 роки.

Які вимоги для того, щоб стати резидентом Дія Сіті?

Компанія має відповідати чотирьом основним критеріям.

Види діяльності: комп’ютерне програмування, видання ігор, надання програмних продуктів онлайн, веб-портали, кібербезпека, робототехніка, віртуальні активи тощо.

Рівень зарплати: середня винагорода — не менше 1200 євро на місяць (за курсом НБУ) з місяця після отримання статусу.

Команда: щонайменше 9 працівників та/або гіг-спеціалістів (можна комбінувати: 5 найманих + 4 гіг-фахівці).

Частка кваліфікованого доходу: щонайменше 90 % доходу має йти від дозволених видів діяльності.

Також не можна підпадати під 13 «антикритеріїв»: реєстрація за кордоном, державна частка ≥ 25 %, зв’язки з державою-агресором, податковий борг понад 10 МЗП більше ніж 30 днів, процес банкрутства тощо.

Що таке гіг-контракт і чим він відрізняється від роботи з ФОП?

Гіг-контракт — це цивільно-правовий договір, який поєднує гнучкість фрілансу та соціальні гарантії трудового договору. На відміну від ФОП гіг-спеціаліст не реєструється в податковій і не подає звітність (всі податки за нього сплачує компанія як податковий агент).
Завдяки гіг-контракту працівник отримує соціальні гарантії, а компанія мінімізує податкові ризики — немає загрози, що податкова перекваліфікує відносини з ФОП у трудові та донарахує штрафи.

Що таке NDA та NCA і чи обов’язково їх підписувати?

NDA (нерозголошення) — договір про конфіденційність, який захищає компанію від «зливу» важливих даних. Угода має чітко прописувати, яка саме інформація конфіденційна (клієнтська база, проєкти, фінанси), та передбачати адекватну компенсацію за розголошення.

NCA (неконкуренція) — договір, який забороняє спеціалісту працювати на конкурентів, вести аналогічну діяльність як ФОП, володіти часткою в конкуруючих компаніях протягом певного періоду. Обов’язково має бути платним (закон не встановлює мінімальної суми). 

Підписувати їх чи ні — це ваше рішення. Але це додаткові гарантії безпеки, тож хоча б проконсультуйтеся з юристом. Фахівець визначить, які ризики є у вашій діяльності та чи можуть їх нівелювати NDA та NCA.

Чи можна забронювати гіг-спеціалістів від мобілізації?

Ні, законодавство забороняє бронювати гіг-спеціалістів та ФОПів. Бронювати можна лише працівників на трудовому договорі. Якщо для вас критично важливо зберегти певних спеціалістів, потрібно оформити їх на трудовий договір, а не на гіг-контракт.

Які ризики втрати статусу резидента Дія Сіті?

Основні ризики:

– недотримання критерію 90% кваліфікованого доходу (якщо компанія почала займатися іншими видами діяльності);
– середня винагорода впала нижче 1200 євро (за курсом НБУ);
– у вас менше ніж 9 працівників/гіг-спеціалістів;
– несвоєчасна подача початкового або річного звіту про відповідність;
– відсутність аудиторського висновку до звітів;
– поява «антикритеріїв»  (наприклад, податковий борг понад 10 МЗП більше ніж 30 днів).

Професійний бухгалтерський супровід мінімізує ці ризики завдяки постійному контролю та своєчасному реагуванню.

Що робити, якщо вже є статус резидента, але бухоблік ведеться з помилками?

Ми можемо провести аудит поточного обліку, щоб виявити помилки та оцінити ризики. За потреби допоможемо виправляємо помилки минулих періодів. Якщо потрібно, подаємо уточнюючі звіти. І, звісно, налаштовуємо правильний облік на майбутнє.

Скільки часу займає повний процес від консультації до отримання статусу резидента?

Після подання всіх документів до Мінцифри рішення приймається протягом 10 робочих днів (за законом), але на практиці швидше. Підготовка документів зазвичай займає 5-7 робочих днів. Загалом процес від консультації до отримання статусу — до 3 тижнів. Якщо потрібно виправляти помилки або доопрацьовувати документи, це може зайняти трохи більше часу. Ми супроводжуємо процес під ключ, щоб усе пройшло швидко та без зайвих питань від Мінцифри.

Чи варто переходити в Дія Сіті з метою бронювання співробітників?

Статус резидента Дія Сіті — це фактично єдиний реальний спосіб розпочати процес бронювання для більшості IT-компаній. Але важливо розуміти: саме резидентство не гарантує автоматичного бронювання. Тому важливо ретельно проаналізувати, чи «потягнете» ви вимоги для резидентів та чи зможете дотримувати їх постійно. Ми допоможемо оцінити, чи варто отримувати цей статус саме заради бронювання, та які ще є переваги і ризики. 

Запишіться на консультацію

Обговоримо усі нюанси та сплануємо подальші кроки

Запишіться на консультацію

Обговоримо усі нюанси та сплануємо подальші кроки

Бухгалтерські послуги — buh.ua, аудит і податкові консультації
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.