Реєстрація благодійного фонду
Допоможемо створити благодійний фонд – візьмемо на себе податкові, бухгалтерські та юридичні питання. Працюємо онлайн по всій Україні. Проведемо реєстрацію благодійного фонду правильно — мінімізуємо потенційні проблеми з податковою, налаштуємо та вестимемо бухгалтерію.




Потрібна консультація зі спеціалістом?
Залиште заявку – ми зв’яжемося з вами найближчим часом
Як зареєструвати благодійну організацію швидко і правильно
Пакет документів та реєстрація під ключ
Допоможемо правильно обрати вид організації. Розробимо надійний статут під вашу діяльність та відповідно до всіх вимог закону. Підготуємо та подамо необхідні документи на реєстрацію.
Статус неприбуткової організації
Подамо форму до ДПС про присвоєння вашому БФ статусу неприбуткової організації. Пояснимо, які можливості та ризики дає цей статус.
Відкриття банківського рахунку
Допоможемо обрати надійний і зручний банк, а також оперативно відкрити рахунок для вашого БФ.
Консультації, договори, звітність
Пояснимо, як правильно вести діяльність фонду, щоб не виникало проблем з податками та законом. Допоможемо у розробці договорів та поданні звітності.
Вартість послуг з реєстрації благодійного фонду
Консультація
Реєстрація БФ
Бухгалтерське обслуговування БФ
– державні збори
Забезпечимо реєстрацію благодійного фонду під ваші цілі
Фонд з одним або кількома засновниками
Сімейні та корпоративні фонди
Міжнародні благодійні організації
Фонд для залучення грантів
Допомога ЗСУ та ветеранам
Гуманітарна та медична допомога
Допомога дітям, пенсіонерам, тваринам
Інші сфери благодійної діяльності
Як відкрити благодійний фонд в Україні
Усе, що вам потрібно — це розуміти, чим конкретно займатиметься ваш фонд. Решту нюансів і технічних моментів ми вам пояснимо та візьмемо реєстрацію фонду на себе.
Вартість залежить від обсягу роботи, на який впливають: скільки засновників, для яких цілей створюється фонд, чи потрібні консультації та подальший супровід. Точну вартість ви дізнаєтеся під час першої зустрічі.
Мінімально від вас знадобляться документи засновників (паспорт і код). Також потрібна буде вступна інформація: чим займатиметься фонд, яку назву обрали тощо.
Як правило, ні. Якщо допомога від донорів використовується за цільовим призначенням, з податками проблем не буде. Але якщо у вас оформлені працівники, ви повинні будете сплачувати за них ЄСВ, ПДФО та військовий збір. Якщо фонд володіє нерухомістю чи землею, за це теж потрібно сплачувати податки.
Звичайно, БФ повинні, як мінімум, подавати податкову та фінансову звітність. Ми можемо допомогти з цим питанням і надійно закрити тили вашої організації.
Запишіться на консультацію
Обговоримо всі нюанси і сплануємо подальші кроки

















