Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Замовити
  1. Головна
  2. Про нас

Про нас

Наші бухгалтери здійснили
вже більше 1000 скринінгів

Перевіркою Вашої бухгалтерії будуть займатися фахівці з більш ніж 15-річним досвідом,
які відстежують закони, постійно підвищують свою кваліфікацію,
працюють головними бухгалтерами
Юлія Лисак
Юлія Лисак
Старший менеджер проєктів
Тетяна Прима
Тетяна Прима
Головний бухгалтер
Ірина Тичина
Ірина Тичина
Головний бухгалтер
Тетяна Дуброва
Тетяна Дуброва
Бухгалтер

Вітаю!

Мене звуть Філіп Орлов.

Я адвокат та власник компаній buh.ua та nakaz.ua. Понад 15 років я допомагаю міжнародному бізнесу з бухгалтерією та всіма юридичними питаннями.

Вважаю, що рутинні бухгалтерські питання не повинні відволікати бізнесмена та керівника від стратегічних завдань.

Займайтеся бізнесом, а ми прикриємо ваш тил у бухгалтерії, податках та всіх юридичних питаннях, а ви робитимете те, що у вас виходить найкраще.

Мене звуть Філіп Орлов.

Компанії наших Клієнтів ростуть і розвиваються, бізнес змінюється, складність і кількість питань змінюється. З'являються нові потреби, нові питання і ідеї, потрібно оптимізація різних бухгалтерських та податкових процесів, схеми роботи і документообігу, і все це необхідно оперативно відстежувати і впроваджувати як з Вашої, так і з нашого боку.

Для того щоб постійно тримати руку на пульсі змін, ми фіксуємо всі Ваші звернення і зміни у Вашій діяльності, і щомісяця оцінюємо відповідність нашому початкового плану і складності завдання. Щоб не упустити момент, коли у Вас що то змінюється і виключити збої в передачі інформації між нашими компаніями, недостатньою компетенції або швидкості реакції фахівця, який займається Вашою організацією і Вашими новими бізнес процесами.

Ми системно враховуємо не тільки кількість і якість Ваших операцій, але і кількість і складність Ваших звернень, а також кількість і складність непередбачених на початку співпраці питань і ситуацій, які виникають в процесі роботи і життєдіяльності Вашої компанії.

Для себе і Клієнтів ми розбили бухгалтерію на 4 зрозумілих блоки за типом робіт і підходу, і це лягло в основу нашої нової схеми роботи:

1. Технічна бухгалтерія

податковий і бухгалтерський калькулятор, готуємо звіти і цифри на підставі наданих вами даних і т.д.

2. Аутсорсинг, документообіг

формування первинних документів, ведення банку, спілкування з контрагентами і т.д.

3. Аналітична бухгалтерія, консультації, юридичні послуги, кадри

складні нестандартні податкові та бухгалтерські операції, ПДВ, основні фонди, виплати дивідендів і т.д. Навчання, консультації, розробка документів і схем роботи, податкове планування, все що вимагає індивідуально вникати в бізнес Клієнта.

4. Складна аналітика, пов'язана з високими ризиками

великі обороти або операції, складні операції, ризиковані рішення, складний ПДВ і великі основні фонди

Для нас вкрай важливо забезпечувати якісний рівень послуг. Ми забезпечуємо злагоджену роботу кваліфікованих фахівців. І для нас пріоритетно, щоб наш рівень компетентності завжди відповідав Вашим очікуванням. Для цього ми ретельно розраховуємо навантаження на наших фахівців і оперативно розподіляємо їх по задачам, тримаючи руку на пульсі кожного Клієнта.

Можливо, у вас є питання?

Дізнайтесь чим ми можемо бути корисні вам та вашій компанії
НАПИСАТИ

Договір

Наш договір публічний, це норма в 20ХХ роках в Україні і в усьому світі, і економить багато паперу, ніж хоч якось допомагає рятувати нашу планету. Публічний договір описує загальні умови співпраці, а вже все індивідуальні домовленості, якщо в цьому буде необхідність, ми можемо оформити з Вами у вигляді додаткової угоди.

Ми переконані що бухгалтерський та податковий аутсорсинг в Україні це сучасне, майбутнє і норма, до якої в підсумку прийдуть 80% українських підприємств, як це вже відбувається майже в усьому цивілізованому світі. У США, Євросоюзі в Японії і, що для нас було трохи несподіванкою, навіть в Китаї абсолютна більшість підприємств користуються управлінням бухгалтерією, розрахунком податків і юридичною службою на аутсорс.

Бухгалтерський аутсорсинг це не спосіб економії витрат на бухгалтерії, а логічний шлях знизити участь менеджменту в непрофільних для нього завдання. Будівельні компанії наймають архітекторів, юристи – дизайнерів, ми на власному досвіді знаємо як складно управляти сферами на яких не спеціалізуєшся. Ми розбираємося в бухгалтерії і податки, це наш профіль і спеціалізація, ми в цьому експерти і присвятили цьому своє життя, і робимо це для наших клієнтів на професійному рівні.