Про нас
Наші бухгалтери здійснили
вже більше 1000 скринінгів
які відстежують закони, постійно підвищують свою кваліфікацію,
працюють головними бухгалтерами
Вітаю!
Мене звуть Філіп Орлов.
Я адвокат та власник компаній buh.ua та nakaz.ua. Понад 15 років я допомагаю міжнародному бізнесу з бухгалтерією та всіма юридичними питаннями.
Вважаю, що рутинні бухгалтерські питання не повинні відволікати бізнесмена та керівника від стратегічних завдань.
Займайтеся бізнесом, а ми прикриємо ваш тил у бухгалтерії, податках та всіх юридичних питаннях, а ви робитимете те, що у вас виходить найкраще.

Компанії наших Клієнтів ростуть і розвиваються, бізнес змінюється, складність і кількість питань змінюється. З’являються нові потреби, нові питання і ідеї, потрібно оптимізація різних бухгалтерських та податкових процесів, схеми роботи і документообігу, і все це необхідно оперативно відстежувати і впроваджувати як з Вашої, так і з нашого боку.
Для того щоб постійно тримати руку на пульсі змін, ми фіксуємо всі Ваші звернення і зміни у Вашій діяльності, і щомісяця оцінюємо відповідність нашому початкового плану і складності завдання. Щоб не упустити момент, коли у Вас що то змінюється і виключити збої в передачі інформації між нашими компаніями, недостатньою компетенції або швидкості реакції фахівця, який займається Вашою організацією і Вашими новими бізнес процесами.
Ми системно враховуємо не тільки кількість і якість Ваших операцій, але і кількість і складність Ваших звернень, а також кількість і складність непередбачених на початку співпраці питань і ситуацій, які виникають в процесі роботи і життєдіяльності Вашої компанії.
Для себе і Клієнтів ми розбили бухгалтерію на 4 зрозумілих блоки за типом робіт і підходу, і це лягло в основу нашої нової схеми роботи:
1. Технічна бухгалтерія
податковий і бухгалтерський калькулятор, готуємо звіти і цифри на підставі наданих вами даних і т.д.
2. Аутсорсинг, документообіг
формування первинних документів, ведення банку, спілкування з контрагентами і т.д.
3. Аналітична бухгалтерія, консультації, юридичні послуги, кадри
складні нестандартні податкові та бухгалтерські операції, ПДВ, основні фонди, виплати дивідендів і т.д. Навчання, консультації, розробка документів і схем роботи, податкове планування, все що вимагає індивідуально вникати в бізнес Клієнта.
4. Складна аналітика, пов’язана з високими ризиками
великі обороти або операції, складні операції, ризиковані рішення, складний ПДВ і великі основні фонди
Для нас вкрай важливо забезпечувати якісний рівень послуг. Ми забезпечуємо злагоджену роботу кваліфікованих фахівців. І для нас пріоритетно, щоб наш рівень компетентності завжди відповідав Вашим очікуванням. Для цього ми ретельно розраховуємо навантаження на наших фахівців і оперативно розподіляємо їх по задачам, тримаючи руку на пульсі кожного Клієнта.
Можливо, у вас є питання?
Договір
Наш договір публічний, це норма в 20ХХ роках в Україні і в усьому світі, і економить багато паперу, ніж хоч якось допомагає рятувати нашу планету. Публічний договір описує загальні умови співпраці, а вже все індивідуальні домовленості, якщо в цьому буде необхідність, ми можемо оформити з Вами у вигляді додаткової угоди.
Ми переконані що бухгалтерський та податковий аутсорсинг в Україні це сучасне, майбутнє і норма, до якої в підсумку прийдуть 80% українських підприємств, як це вже відбувається майже в усьому цивілізованому світі. У США, Євросоюзі в Японії і, що для нас було трохи несподіванкою, навіть в Китаї абсолютна більшість підприємств користуються управлінням бухгалтерією, розрахунком податків і юридичною службою на аутсорс.
Бухгалтерський аутсорсинг це не спосіб економії витрат на бухгалтерії, а логічний шлях знизити участь менеджменту в непрофільних для нього завдання. Будівельні компанії наймають архітекторів, юристи — дизайнерів, ми на власному досвіді знаємо як складно управляти сферами на яких не спеціалізуєшся. Ми розбираємося в бухгалтерії і податки, це наш профіль і спеціалізація, ми в цьому експерти і присвятили цьому своє життя, і робимо це для наших клієнтів на професійному рівні.