Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Viber Telegram Whatsapp Messenger

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

Налаштуємо ваш бухгалтерський облік, регламенти, документообіг, автоматизацію, налаштування ПДВ, зарплати та контроль звітності. Прозора методологія, швидкий старт, готовність до перевірок ДПС.

Облікова політика, план рахунків і аналітики, графік документообігу, чек‑листи
Автоматизований облік і прозора звітність, менше помилок і штрафів
Перевірки без стресу: Коректний ПДВ‑облік, контроль дедлайнів

Підберемо оптимальний формат роботи для вашого бізнесу та ситуації

Залишіть заявку або напишіть відразу до месенджера і дізнайтеся, чим ми можемо вам допомогти

Кому підійдуть наші послуги

ФОП

підприємці
  • мінімальне податкове навантаження при правильному адмініструванні
  • відмінно для послуг, торгівлі без великої витратної частини та невеликих проектів
  • швидкий старт: реєстрація, рахунки, ПРРО/каса, договори з підрядниками
  • зарплата, звітність, контроль лімітів єдиного податку беремо на себе
  • не підійде для партнерства та складних операцій

ТОВ

компанії
  • зрозуміла партнерам та покупцям структура розрахунків та володіння
  • вибір режиму: єдиний податок або загальна система, з ПДВ/без ПДВ – під завдання
  • загальне податкове навантаження може становити від ~5% за коректної моделі
  • масштабованість, робота з великими чеками, інвесторами та тендерами
  • повний бек-офіс: бухгалтерія, кадри, зарплата, договори, управлінська звітність

БФ

благодійні фонди
  • законні податкові ставки від 0% до 6% на низку операцій
  • підходить для донатів
  • налаштовуємо цільове використання коштів, звітність та прозорість для донорів та банків
  • супровід аудиту, фінмоніторингу та звітів до держорганів
  • контроль лімітів за річним доходом та дотримання вимог статуту

Структури

групи ФОП та ТОВ
  • проектування структур під різні проекти
  • можливість використання інструментів та режимів зі зниженою податковою ставкою
  • розподіл ризиків: девелопер, поспіль, продаж, сервіс
  • внутрішньогрупові договори, складні ланцюжки, комплаєнс
  • складна організаційна частина — беремо методологію, регламенти та адміністрування та бухгалтерію
* працюємо з малими та великими підприємствами (40 млн+). Забезпечуємо все: від реєстрації до ліквідації, єдиного податку або загальної системи, заробітної плати, складного ПДВ. Допомагаємо з фінмоніторингом та податковим резидентством.

Наша компанія гарантує:

грамотну організацію бухгалтерського та податкового обліку, а також їх оптимізацію;
гнучкість та лояльність щодо оплати послуг;
достовірну та своєчасну інформацію про виконану роботу та облік на підприємстві в цілому;
повну конфіденційність даних, що стосуються вашого бізнесу, та збереження комерційної таємниці.

Працюємо з різними сферами бізнесу

IT

продуктові компанії, R&D, Дія Сіті, послуги, дизайн-бюро, маркетингові компанії

Бʼюті-сфера

салони краси, перукарні, манікюр, спа, масаж, пірсинг, тату, татуаж

Медицина

стоматологія, косметологія, наркологічні та реабілітаційні центри, клініки та поліклініки

Торгівля та послуги

магазини, салони, турагенти

Неприбуткові та благодійні організації

супроводжуємо локальні та міжнародні фонди, готуємо звіти для донорів.

Нерухомість

оренда, ремонт, будівництво, готелі

Театральна та концертна діяльність

цирки, концерти, актори, театри, гурти

Виробництво

промислові деталі та механізми, одяг, косметика, навіть БПЛА та військові проєкти
* ми не беремося за все підряд. Є галузі, в яких у нас недостатньо досвіду, щоб якісно виконати роботу. Якщо ми стикнемося з такою ситуацією — обовʼязково повідомимо вам про це. Залежно від обставин, ви можете доручити нам пошук профільного спеціаліста. У нас достатньо компетенції, щоб знайти справді найкращого фахівця для вас і контролювати його роботу.

Знаємо особливості популярних
платформ і сервісів

Payoneer
Amazon
Diya City
Upwork
Stripe
Wise
Envato
Shopify
Mercury
PayPal
Etsy
Fiverr
EBay
Alibaba
* не всі можливості платформ можна реалізувати в межах українського законодавства, адже багато аспектів залишаються неврегульованими, а податкова служба часто трактує їх неоднозначно. Втім, якщо щось не працює або не врегульоване — ми запропонуємо вам найбільш безпечний варіант. Або допоможемо зареєструвати та супроводжувати ваше підприємство в юрисдикції чи країні, де легальна діяльність у вашій сфері є можливою.

Вартість організації бухгалтерського обліку на підприємстві

розкажіть нам про свій бізнес, ми підберемо для вас відповідну модель співпраці з бухгалтерією, у нас є напрацьовані бізнес-процеси, які допоможуть організувати ведення обліку в межах бюджету і потреб саме вашого бізнесу

Єдиний податок

ФОП
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
2 500 грн

Єдиний податок

ТОВ
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
8 000 грн

Складна діяльність

щомісяця
загальна система оподаткування, ПДВ, наймані працівники, ЗЕД, складні операції, РРО, еквайринг
16 000 грн
ЩО ВПЛИВАЄ НА ВАРТІСТЬ:
– кількість складних операцій та працівників,
– як багато потрібно комунікації,
– наскільки оперативно та повно ви передаєте інформацію та документи для ведення обліку,
– як часто відбуваються зміни і потрібно організовувати або розробляти нові чи складні бізнес-процеси,
– як часто ви ставите складні та термінові завдання та питання
* Ціни вказані «від». Всі бізнеси різні і вони потребують різних стратегій, це впливає на складність роботи та завдання.

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем
якомога швидше?

Залиште заявку і наш фахівець зв’яжеться з Вами найближчим часом

Організація бухгалтерського обліку для підприємств та підприємців в Україні

Якщо необхідно організувати ведення бухгалтерського обліку на вашому підприємстві, то компанія BuhUa з радістю допоможе у цій справі. Ми надаємо свої послуги клієнтам у всіх районах Києва та Київської області. Також можливе дистанційне консультування в інших регіонах України. Бухгалтерський аутсорсинг є основним напрямом діяльності нашої компанії. Організація бухгалтерського обліку – це послуга, яка передбачає передачу функцій щодо ведення бухгалтерського, а також податкового обліку спеціалізованій фірмі на підставі попередньо укладеного договору.

Компанія BuhUa допоможе оптимізувати усі процеси вашого бізнесу. Правильно організований та поставлений бухоблік – це запорука успішної діяльності підприємства. Постановка бухгалтерського обліку – процедура, спрямована на вироблення ефективних правил та принципів ведення обліку в компанії, що забезпечують безперебійний облік та мінімізацію витрат.

Порядок організації бухгалтерського обліку нашими фахівцями складається з:

  • підбору оптимальної системи оподаткування;
  • організації документообігу на підприємстві.

Як правило, постановка бухгалтерського обліку проводиться при відкритті, реорганізації та зміні виду діяльності підприємства, змінах у законодавстві, а також при відновленні бухобліку.

Ви можете замовити у нас ведення бухгалтерського обліку з нуля, виконання певних функцій, складання звітності організації та комплексне обслуговування на тривалий термін.

Оптимізація діяльності фірми – завдання не з легких і потребує постійного контролю. Рівень рентабельності та прибутковості підприємства в основному залежить від того, наскільки правильно налагоджено облік. Наші співробітники готові забезпечити безперебійну роботу. Такої злагодженості роботи неможливо досягти, наймаючи штатних бухгалтерів. Постійність та стабільність надання послуг – це основна перевага аутсорсингу.

Вибираючи бухгалтерський аутсорсинг замість звичних найманих працівників, ви можете значно заощадити. Вартість послуг значно менша за стандартні заробітні плати. Навіть якщо прирівняти суму оплати до окладу, то ви все одно заощадите на організації робочого місця для персоналу, його навчанні та курсах підвищення кваліфікації, на купівлі бухгалтерських програм та необхідних витратних матеріалів.

Комплексне бухгалтерське обслуговування від нашої компанії передбачає ведення первинної документації, оформлення та складання обов’язкової звітності у відповідні інстанції, а також проведення звірок та перевірок фірми. Наші фахівці робитимуть все те саме, що й штатний бухгалтер, тільки краще. Ми працюємо з усіма формами організацій, включаючи ФОП та ТОВ, та з усіма системами оподаткування.

Компанія BuhUa має багаторічний досвід та штат висококласних фахівців. Ми можемо надати як одноразову допомогу, так і абонентське обслуговування на тривалий термін. Звертаючись до нас, ви можете забути про проблеми та просто спостерігати, як показники прибутковості вашого підприємства стрімко зростають. Ми забезпечуємо кожному клієнту якісні послуги та індивідуальний підхід.

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві дозволить не лише коректно вести облік та складати звітність, а й отримувати достовірні фінансові дані, які сприятимуть ухваленню правильних управлінських рішень.

Щоб дізнатися більше про перспективи співпраці з нами, просто зателефонуйте нам в офіс або залиште свою заявку на сайті. Вартість послуг наших спеціалістів безпосередньо залежатиме від обсягу робіт. Але в будь-якому випадку ми зможемо підібрати прийнятний варіант для вас. Адже основний принцип нашої цінової політики – ndash; це доступність хорошого сервісу для кожного!

Що пишуть клієнти про роботу з нами

Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами

Поширені запитання

Як підлягає організації бухгалтерський облік для підприємства?

Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV всі питання, що стосуються організації бухобліку та фіксування фактів провадження господарської діяльності у первинних документах на підприємстві належать до компетенції посадової особи або власника, які здійснюють керівництво підприємством. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форму організації.

Чи обов’язково підприємству затверджувати наказ про облікову політику?

Відповідно до Закону про бухоблік, підприємство самостійно, з підтвердженням власника або уповноваженого ним органу (посадової особи) визначає облікову політику підприємства та видає наказ про облікову політику, в якому необхідно вказати перелік принципів, методів, показників, які використовуватиме підприємство для ведення бухгалтерського обліку, складання та надання фінансової звітності.

Під час перевірки підприємства облікова політика — це документ, який підтверджує правильність ведення обліку підприємства та аргументує вибір того чи іншого методу, допустимого національними чи міжнародними стандартами. Податкові органи немає права оцінювати чи критикувати правильність вибору облікової політики.

Чи може неприбуткова організація мати прибуток?

Визначення неприбуткової організації використовують із оподаткування (податком з прибутку). П. 133.4.6 Податкового кодексу України визначено перелік установ та організацій, яким може надаватися цей статус.

Суть роботи неприбуткової організації полягає в тому, що доходи мають бути використані виключно для фінансування витрат на утримання організації, реалізації цілей та завдань, зафіксованих у її установчих документах. Неприбутковим організаціям забороняється розподіляти прибуток між її засновниками чи іншими пов’язаними особами. Якщо ця умова не виконується, установа виключається з Реєстру неприбуткових організацій.

Фінмоніторинг: як пройти перевірку та зберегти гроші

Запишіться на консультацію

  • Технічна бухгалтерія
  • Аутсорсинг, документообіг
  • Аналітична бухгалтерія, консультації
Бухгалтерські послуги — buh.ua, аудит і податкові консультації
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.