Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Замовити

Сучасні бухгалтерські послуги, податковий супровід від податкового адвоката

img
Забезпечимо повний порядок у податках та бухгалтерських документах
img
Закриємо ваші тили у стосунках з податковою, держпрацею та службами
img
Звільнимо ваш час для стратегічних питань та бізнесу
Сучасні бухгалтерські послуги, податковий супровід від податкового адвоката

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем
якомога швидше?

Залиште заявку і наш фахівець зв’яжеться з Вами найближчим часом
Консультація

buh.ua – це віддалена команда фахівців,
що візьме на себе усі бухгалтерські та податкові питання вашого бізнесу

З нами ви суттєво знизите ризик штрафів та забезпечите стабільну роботу своєї компанії

Гнучко та зручно

Ви на власний розсуд обираєте, який спектр послуг вам необхідний. Після консультації з нашим фахівцем, ви будете точно розуміти, що саме необхідно вашому бізнесу.

Вигідніше, ніж штатна бухгалтерія

З нами ви економите час та нерви на пошуку бухгалтера. Ми не ходим на лікарняні та відпустки. Водночас наші фахівці постійно на зв’язку. Ми працюємо за договором та маємо чіткі зобов’язання перед вами.

Безпечно, надійно, конфіденційно

Ми триматимемо руку на пульсі важливих процесів вашого бізнесу. Убезпечимо вас від штрафів та зайвої уваги податківців. І, звісно, дотримаємо повну конфіденційність.

Для кого ми працюємо

* від реєстрації до ліквідації, від малих до великих, єдиний податок чи загальна система, складний ПДВ, заробітна плата, підприємства 40 млн +, фінансовий моніторинг та податкове резидентство, допоможемо вам відволіктись від всього цього та займатись своїм бізнесом.

Сфери

IT

продуктові компанії, R&D, Дія Сіті, послуги, дизайн бюро, маркетингові компанії

Б’юті-сфера

салони краси, перукарні, манікюр, спа, массаж, пирсинг, тату, татуаж

Медицина

стоматологія, косметологія, наркологічні та реабілітаційні центри, клініки та поліклініки

Торгівля та послуги

магазини, салони, турагенти

Неприбуткові та благодійні організації

супроводжуємо локальні та міжнародні фонди, готуємо звіти для донорів

Нерухомість

аренда, ремонти, будівництво, готелі

Театральна та концертна діяльність

цирки, концерти, актори, театри, гурти

Виробництво

промислові деталі та механізми, одяг, косметика, навіть БПЛА та около військові проекти
* ми займаємось не всім, є сфери в яких в нас недостатньо опита щоб ми за це брались, ми скажемо вам про це якщо з таким столкнемся і в залежності від ситуації
можете довірити нам пошук профільного спеціаліста, в нас багато компетенції щоб знайти дійсно найкращого спеціаліста для вас та контролювати його роботу

Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів

Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
Знаємо особливості популярних
майданчиків та сервісів
* не все можливо зробити в рамках українського законодавства, те що не працює в нас ми знайдемо для вас
найменш ризикований варіант чи реєструємо для вас и будемо супроводжувати підприємсво в юрисдикцию/країні де можлива легальна діяльність для вашої сфери

Реєструємо та супроводжуємо бізнес банківськи рахунки в Україні та за її межами

Україна
Україна
Польща
Польща
США
США
Великобританія
Великобританія
* цікавить інша юрисдикція? напишіть нам чим ви плануєте займатись та в який країні! коли буде треба подамо звіти по КІК

З нами ви отримуєте більше, ніж
бухгалтерський супровід

З нами ви суттєво знизите ризик штрафів та забезпечите стабільну роботу своєї компанії
Працюємо дистанційно і допоможемо, навіть якщо ви на іншому боці країни.
Ми – частина юридичної компанії та співпрацюємо з командою адвокатів
Надамо не тільки бухгалтерські послуги, але й юридичний захист.
За потреби можемо укласти адвокатський договір
Усі наші фахівці підписують NDA та дотримуються конфіденційності.
Зберігаємо документацію та дані у захищеній хмарі з резервними копіями.
Наші партнери-адвокати спеціалізуються на податковому, корпоративному, міжнародному праві.
З нами ваш бізнес захищений з усіх боків: юридичний, бухгалтерський, фінансовий.
Наш пріоритет – ваша безпека. Ми консультуємо лише своїх клієнтів. Усі інші компанії лишаються за бортом.
Зрозумієте, чи все 
гаразд з Вашою 
бухгалтерією
Зрозумієте, чи все
гаразд з Вашою
бухгалтерією
Розберетеся, 
чи працює 
Ваш бухгалтер
Розберетеся,
чи працює
Ваш бухгалтер
Вчасно виявите 
і виправите 
помилки
Вчасно виявите
і виправите
помилки

Наші бухгалтери здійснили
вже понад 1000 скринінгів

Перевіркою Вашої бухгалтерії займатимуться фахівці з понад 15-річним досвідом,
які відстежують закони, постійно підвищують свою кваліфікацію,
працюють головними бухгалтерами
Юлія Лисак
Юлія Лисак
Старший менеджер проектів
Тетяна Пріма
Тетяна Пріма
Головний бухгалтер
Тетяна Дуброва
Тетяна Дуброва
Бухгалтер
Ірина Тичина
Ірина Тичина
Головний бухгалтер

Вітаю!

Мене звуть Філіпп Орлов.

Я адвокат та власник компаній buh.ua і nakaz.ua. Понад 15 років я допомагаю міжнародному бізнесу з бухгалтерією та всіма юридичними питаннями.

Вважаю, що рутинні бухгалтерські питання не повинні відволікати бізнесмена і керівника від стратегічних завдань.

Займайтеся бізнесом, а ми прикриємо Ваш тил в бухгалтерії, податках та всіх юридичних питаннях, а Ви будете робити те, що у Вас виходить найкраще.

Мене звуть Філіпп Орлов.

Скільки коштує скринінг

Вартість залежить від Вашої системи оподаткування

Єдиний податок

Скринінг електронного кабінету
Аналіз банківської виписки
6 000 грн.

Загальна система

Скринінг електронного кабінету
Аналіз бази обліку 1С
Аналіз звітів M.E.Doc
Аналіз банківської виписки
10 000 грн.

ПДВ

Скринінг електронного кабінету
Аналіз бази обліку 1С
Аналіз звітів M.E.Doc
Аналіз банківської виписки
15 000 грн.
додатково
Аналіз нарахування заробітної плати – 6000 грн.
Аналіз первинних і кадрових документів – 6000 грн.
* якщо у Вас не одне, а декілька підприємств і ФОП, напишіть нам, ми зробимо індивідуальний розрахунок
** краще почати скринінг з кабінету, банку, 1С, M.E.Doc і ЗП, далі якщо буде потрібно перейти до аналізу документів

Що говорять та пишуть наші клієнти

Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти
Що говорять та пишуть наші клієнти

Нам вже довіряють

Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють
Нам вже довіряють

Чому саме ми

Консультації з бухгалтерського обліку та оподаткування можуть допомогти у багатьох питаннях, що стосуються ведення бухгалтерії, оптимізації системи оподаткування, планування витрат, формування фінансової звітності та документації. Тому для такої справи потрібний досвідчений фахівець, який добре обізнаний у фінансовій сфері діяльності та знає усі закони та норми відповідного законодавства України.

Звернувшись до нас, ви отримаєте консультації з ведення бухгалтерського обліку, які дозволять вам уникнути помилок та недоліків, викликаних недостатньою поінформованістю у подібних справах. Наші фахівці завдяки величезному досвіду зможуть дати правильні рекомендації та допомогти вийти зі складної ситуації.

Ми надамо грамотну інформаційну підтримку навіть у найнестандартніших питаннях з бухобліку. Крім цього, за необхідності, проведемо разові консультації щодо складання первинної документації, термінів подання звітності, змін у законодавстві України в галузі оподаткування та бухгалтерського обліку.

Що ви отримуєте від співпраці з нами?

Консультація бухгалтера у Києві дозволить вам, як керівнику, менше думати про фінансові питання підприємства, а особистий час та сили повністю сконцентрувати на веденні основної діяльності.

Ми консультуємо з цих питань:

  • Консультації щодо вибору системи оподаткування та КВЕД.
  • Надання рекомендацій щодо коректного складання та заповнення фінансової документації.
  • Надання рекомендацій щодо розрахунку різних видів витрат підприємства (зарахувань, відрахувань, податків та зборів).
  • Бухгалтерський супровід у багатьох фінансових питаннях на постійній основі.
  • Юридична консультація з будь-яких питань щодо фінансового та іншого законодавства України.

Замовити послуги наших фахівців, уточнити вартість бухгалтерських консультацій, а також поставити будь-які питання щодо фінансової діяльності можна звернувшись до нас за контактним номером телефону.

Бухгалтерські послуги в Києві

Гарантія високоякісного обслуговування, максимальне використання досвіду у наданні бухгалтерських послуг, повна інформація про зміни у податковому та бухгалтерському законодавстві, своєчасно підготовлені звіти за всіма встановленими формами звітності – це неповний перелік послуг, які надає наша компанія для підприємств та індивідуальних підприємців. Ведення бухгалтерського обліку можливе як на регулярній основі, так і разовій.

Бухгалтерські послуги, що надаються компанією

Бухгалтерський аутсорсинг – використання досвіду залученої фірми у постановці бухгалтерського обліку та захисту інтересів підприємства під час перевірки контролюючими органами.

До основних плюсів бухгалтерського аутсорсингу можна віднести:

1. Організації не потрібно самому шукати бухгалтера.

Знайти кваліфікованого бухгалтера проблема номер один. За статистикою, щоб знайти фахівця, фірмі потрібно зробити від 40 до 60 дзвінків, запросити на співбесіду і нарешті її провести з трьома-чотирма людьми, оскільки інші просто не підходять.

2. Плинність кадрів організації не загрожує, оскільки укладається договір із компанією, а не з конкретною людиною.

3. У разі скорочення бізнесу немає необхідності проводити процес звільнення бухгалтерів, які перебувають у штаті. Адже окрім фінансових втрат процес скорочення співробітників дуже складний. А договір про надання аутсорсингових послуг дозволяє змінити умови, наприклад, знизити вартість послуг або взагалі його розірвати.

4. Не потрібно сплачувати податки із заробітної плати, сплачувати лікарняні та відпускні. Укладаючи договір, організація суттєво економить на податках та внесках, сплачуючи лише вартість послуг.

5. Економія на оплаті бухгалтерських програм.

6. Усі рутинні зміни у податковому та бухгалтерському законодавстві візьме на себе залучена спеціалізована компанія.

Знайти кваліфікованого бухгалтера проблема номер один. За статистикою, щоб знайти спеціаліста фірмі потрібно зробити від 40 до 60 дзвінків ти на співбесіду і нарешті її провести з трьома-чотирма людьми, оскільки решта просто не підходить.

Бухгалтерський супровід залученої фірмою – це послуга, яка набирає популярності з кожним днем, оскільки дозволяє знижувати витрати на обслуговування бізнес-процесу, оскільки немає необхідності в обладнанні робочого місця бухгалтера. Для організацій та підприємців перевагою бухгалтерського супроводу сторонньою компанією є укладення договору, в якому є спеціальний пункт про фінансову відповідальність фірми у разі виявлення податковими органами помилок у податковому обліку, а також захист інтересів фірм-клієнтів.

Основні переваги ведення обліку залученої компанії

Бухгалтерський облік відображає всі фінансові та господарські операції компанії від заробітної плати до операцій з контрагентами. Професійний бухгалтерський облік дозволяє:

  • надавати податкову та фінансову звітність,
  • уникнути завищення нарахування податків,
  • проводити оцінку прибутковості компанії,
  • уникнути санкцій у вигляді донарахувань податків, пені та штрафів.

Бухгалтерські послуги для бізнесу слід сприймати як плату за зменшення можливих ризиків та звільнення від неприємних витрат.

Наші фахівці в галузі бухгалтерії здійснюють низку послуг

  • відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксації здійснення господарських операцій за міжнародними стандартами,
  • умови конфіденційності (формування переліку документів, порядок доступу до документів),
  • розробку та впровадження оптимальних схем бухгалтерського обліку, що відповідають сфери діяльності вашого підприємства,
  • кадровий облік,
  • ведення спрощеної бухгалтерії та обліку приватних підприємців, які здійснюють свою діяльність з метою легалізації доходів та коштів,
  • складання звітності з поданням її до відповідних інстанцій.

Рекомендації

Обираючи ведення бухгалтерського обліку силами залученої компанії, організація економить як сили, і час. Заробітна плата штатних співробітників значно вища за вартість тарифів на послуги аутсорсингу, при цьому веденням бухобліку може займатися кілька працівників нашої компанії. Виконуючи функції головного бухгалтера, фахівець нашої компанії залишається повністю незалежним від директора підприємства та дозволяє виключити проведення господарських операцій та складання чесності з порушенням законодавства.

Якщо організація невелика, немає сенсу приймати штатного бухгалтера. Створення робочого місця з технікою та програмним забезпеченням, платні семінари, податки та соціальні виплати – це природно додаткові фінансові витрати, простіше та вигідніше скористатися сторонньою допомогою ведення бухгалтерського обліку у нас.

Широко використовуючи IT-технології, ми надаємо свої послуги не тільки в Києві, а й по всій території України. За потреби ви можете скористатися послугами спеціалістів змінних напрямків – це і юристи, і фахівці з податкового права.

Часті питання

Що входить до бухгалтерських послуг?


  • Бухгалтерський аутсорсинг,

  • Обслуговування,

  • Внутрішній аудит,

  • Бухгалтерські консультації,

  • Вирішення нестандартних спірних ситуацій

  • Здійснення банківських операцій,

  • Зарахування зарплати.

Скільки коштує бухгалтер для ФОП?

Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їхньої складності.

Скільки коштує бухгалтер для ТОВ?

Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їхньої складності.

Чи мають підприємці 1 або 2 групи обмеження на кількість видів діяльності (КВЕД)?

Для підприємців, які працюють на єдиному податку 1 або 2 групи, кількість видів діяльності не обмежена. Під час заповнення заяви зазначаються всі види діяльності, обрані підприємцем.

Чи є порушенням, якщо ФОП, який працює на єдиному податку, розрахувався за товар бартером?

Податковим Кодексом України визначено, що підприємці, які працюють на єдиному податку, зобов’язані здійснювати розрахунки виключно у грошовій формі шляхом готівкових або безготівкових розрахунків. Розрахунки між підприємцями на єдиному податку – бартер, взаємозалік заборонено. При здійсненні розрахунків за подібними операціями ФОП на єдиному податку зобов’язаний перейти на загальну систему оподаткування з наступного звітного періоду.

Чи має право підприємець на єдиному податку перейти з однієї групи до іншої групи посеред квартального періоду?

Перехід з однієї групи до іншої групи можливий лише з початку нового кварталу. При цьому необхідно попередньо подати заяву про зміну групи. Зміни групи посеред кварталу законодавством не передбачено.

Бажаєте обговорити
співпрацю особисто?

Залишайте заявку, і наші фахівці зателефонують
вам найближчим часом