Бухгалтерський супровід
Працюємо з ФОП і ТОВ на загальній системі, єдиному податку, з ПДВ і без ПДВ, забезпечуючи законність, точність і передбачуване податкове навантаження. Бухгалтерський супровід — комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку для бізнесу: від постановки обліку, автоматизації до підготовки звітності та взаємодії з контролюючими органами.




Підберемо оптимальний формат роботи для вашого бізнесу та ситуації
Залишіть заявку або напишіть відразу до месенджера і дізнайтеся, чим ми можемо вам допомогти
Кому підійдуть наші послуги
ФОП
- мінімальне податкове навантаження при правильному адмініструванні
- відмінно для послуг, торгівлі без великої витратної частини та невеликих проектів
- швидкий старт: реєстрація, рахунки, ПРРО/каса, договори з підрядниками
- зарплата, звітність, контроль лімітів єдиного податку беремо на себе
- не підійде для партнерства та складних операцій
ТОВ
- зрозуміла партнерам та покупцям структура розрахунків та володіння
- вибір режиму: єдиний податок або загальна система, з ПДВ/без ПДВ – під завдання
- загальне податкове навантаження може становити від ~5% за коректної моделі
- масштабованість, робота з великими чеками, інвесторами та тендерами
- повний бек-офіс: бухгалтерія, кадри, зарплата, договори, управлінська звітність
БФ
- законні податкові ставки від 0% до 6% на низку операцій
- підходить для донатів
- налаштовуємо цільове використання коштів, звітність та прозорість для донорів та банків
- супровід аудиту, фінмоніторингу та звітів до держорганів
- контроль лімітів за річним доходом та дотримання вимог статуту
Структури
- проектування структур під різні проекти
- можливість використання інструментів та режимів зі зниженою податковою ставкою
- розподіл ризиків: девелопер, поспіль, продаж, сервіс
- внутрішньогрупові договори, складні ланцюжки, комплаєнс
- складна організаційна частина — беремо методологію, регламенти та адміністрування та бухгалтерію
Також нагадаємо, що ви можете передати свій бухгалтерський облік у будь-якому стані та на будь-якому етапі діяльності підприємства чи організації.
Працюємо з різними сферами бізнесу
IT
Бʼюті-сфера
Медицина
Торгівля та послуги
Неприбуткові та благодійні організації
Нерухомість
Театральна та концертна діяльність
Виробництво
Знаємо особливості популярних
платформ і сервісів














Вартість бухгалтерського супроводу
Єдиний податок
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
Єдиний податок
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
Складна діяльність
загальна система оподаткування, ПДВ, наймані працівники, ЗЕД, складні операції, РРО, еквайринг
– як багато потрібно комунікації,
– наскільки оперативно та повно ви передаєте інформацію та документи для ведення обліку,
– як часто відбуваються зміни і потрібно організовувати або розробляти нові чи складні бізнес-процеси,
– як часто ви ставите складні та термінові завдання та питання
Бажаєте проконсультуватися з фахівцем
якомога швидше?
Залиште заявку і наш фахівець зв’яжеться з Вами найближчим часом
Звичайно, можна найняти штатних бухгалтерів для ведення бухгалтерського обліку, але, варто відзначити, що такий варіант буде для вас досить не вигідним і повним недоліків. Наприклад:
- Штатний працівник не завжди зможе безперебійно виконувати свою роботу, тому що час від часу йому потрібна відпустка або лікарняний. У випадку зі співробітниками з нашої компанії такого не відбудеться. Навіть якщо наш фахівець захворіє, його зможе замінити інший.
- Сьогодні досить важко знайти досвідченого працівника, котрий розбирався б у всіх бухгалтерських операціях, та й до того ж досконально був знайомий із податковим законодавством. У нас як раз такі співробітники є. Кожен фахівець з BuhUA періодично проходить підвищення кваліфікації, постійно вдосконалюється, отримує необхідний досвід із роботи з іншими клієнтами.
- Утримування штатного бухгалтера досить дорого обходиться компаніям, тому що крім виплати зарплати, йому потрібні спеціальні програми для роботи, до яких необхідно купувати оновлення, й обладнане робоче місце. Замовляючи послуги в компанії BuhUA, ви будете на 100% впевненими в тому, що не переплачуєте, адже робота наших фахівців обійдеться для вас значно дешевше утримування штатного персоналу.
Крім цього, співробітники BuhUA добре знайомі з українським законодавством, тому зможуть запропонувати і юридичний, і бухгалтерський супровід діяльності організації.
Вартість бухгалтерського супроводу
Наші фахівці працюють з кожним замовником в індивідуальному порядку. Відповідно вартість бухгалтерського супроводу також розраховується окремо для кожного клієнта, перед тим як він підпише договір на обслуговування.
По-перше, ціна наших послуг буде залежати від того, чи будете ви замовляти повний бухгалтерський супровід компаній або частковий. По-друге, на розрахунок ціни будуть впливати такі фактори, як обсяг роботи, час та кількість фахівців, які знадобляться для її виконання.
Якщо вам необхідний якісний і прийнятний за ціною бухгалтерський та податковий супровід фірм (ТОВ, ФОП, СПД, ЧП), але ви все ще сумніваєтеся у виборі відповідних фахівців, тоді ви зробили правильний вибір, коли звернулися в нашу компанію BuhUA.
Ведення бухгалтерського обліку нашими фахівцями допоможе вам не тільки економити, а й бути завжди спокійними за стан обліку на підприємстві. Кожен наш фахівець зможе якісно та в термін виконати будь-яке поставлене завдання: від формування звітності до проведення бухгалтерської експертизи.
Органи податкової служби мають право позбавити працювати на єдиному податку у разі:
- подання заяви про анулювання самим підприємцем (у разі зміни оподаткування);
- відсутність сплати єдиного податку протягом останніх двох кварталів;
- закриття ФОП;
- перевищення чисельності найманих працівників;
- перевищення максимального обсягу доходів за відповідною групою;
- ведення підприємницької діяльності, забороненої за спрощеною системою.
Якщо банк не своєчасно перерахував податок, то штрафні санкції до підприємця не застосовуються. Для цього платнику податків необхідно подати до органів податкової служби (відділ доходів та зборів) лист із копіями платіжних документів, що підтверджують факт їхнього своєчасного надання до банку. У разі, якщо вина банку буде доведена, то банківська установа зобов’язана сплатити пеню за кожен день прострочення платежу та штрафні санкції у розмірі встановленому НБУ на момент виявлення.
З 2015 р. реєструвати трудовий договір у центрі зайнятості скасовано.
- Укласти трудовий договір.
- Створити розпорядчий документ.
- Надіслати повідомлення до податкової.
За несплату підприємцем ЄСВ ПФУ передбачено накладення штрафу, незалежно від причини несплати.
Запишіться на консультацію
- Технічна бухгалтерія
- Аутсорсинг, документообіг
- Аналітична бухгалтерія, консультації

















