Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Viber Telegram Whatsapp Messenger

Бухгалтерський супровід

Працюємо з ФОП і ТОВ на загальній системі, єдиному податку, з ПДВ і без ПДВ, забезпечуючи законність, точність і передбачуване податкове навантаження. Бухгалтерський супровід — комплексне ведення бухгалтерського та податкового обліку для бізнесу: від постановки обліку, автоматизації до підготовки звітності та взаємодії з контролюючими органами. 

Зниження ризиків і штрафів, відпрацьовані методології
Своєчасна подача звітності, контроль дедлайнів, оптимальний розрахунок податків
Швидко додаємо напрями, працівників і ділянки обліку в міру зростання

Підберемо оптимальний формат роботи для вашого бізнесу та ситуації

Залишіть заявку або напишіть відразу до месенджера і дізнайтеся, чим ми можемо вам допомогти

Кому підійдуть наші послуги

ФОП

підприємці
  • мінімальне податкове навантаження при правильному адмініструванні
  • відмінно для послуг, торгівлі без великої витратної частини та невеликих проектів
  • швидкий старт: реєстрація, рахунки, ПРРО/каса, договори з підрядниками
  • зарплата, звітність, контроль лімітів єдиного податку беремо на себе
  • не підійде для партнерства та складних операцій

ТОВ

компанії
  • зрозуміла партнерам та покупцям структура розрахунків та володіння
  • вибір режиму: єдиний податок або загальна система, з ПДВ/без ПДВ – під завдання
  • загальне податкове навантаження може становити від ~5% за коректної моделі
  • масштабованість, робота з великими чеками, інвесторами та тендерами
  • повний бек-офіс: бухгалтерія, кадри, зарплата, договори, управлінська звітність

БФ

благодійні фонди
  • законні податкові ставки від 0% до 6% на низку операцій
  • підходить для донатів
  • налаштовуємо цільове використання коштів, звітність та прозорість для донорів та банків
  • супровід аудиту, фінмоніторингу та звітів до держорганів
  • контроль лімітів за річним доходом та дотримання вимог статуту

Структури

групи ФОП та ТОВ
  • проектування структур під різні проекти
  • можливість використання інструментів та режимів зі зниженою податковою ставкою
  • розподіл ризиків: девелопер, поспіль, продаж, сервіс
  • внутрішньогрупові договори, складні ланцюжки, комплаєнс
  • складна організаційна частина — беремо методологію, регламенти та адміністрування та бухгалтерію
* працюємо з малими та великими підприємствами (40 млн+). Забезпечуємо все: від реєстрації до ліквідації, єдиного податку або загальної системи, заробітної плати, складного ПДВ. Допомагаємо з фінмоніторингом та податковим резидентством.

Наші фахівці зможуть надати такі послуги бухгалтерського супроводу нашим клієнтам

складання та складання фінансової звітності, а також відновлення бухгалтерського обліку підприємства;
допомога з розрахунком заробітної плати з урахуванням робочого часу;
вибір оптимальної системи оподаткування зниження податкового навантаження;
перевірка розрахунку податків та зборів, їх нарахування;
надання рекомендацій та порад щодо поведінки під час перевірок, що здійснюються контролюючими органами;
ведення переговорів із податковими органами;
співробітництво з фінансово-кредитними організаціями, виконання всіх видів банківських операцій;
експертиза бухгалтерії;
юридичне супроводження.
Увага!

Також нагадаємо, що ви можете передати свій бухгалтерський облік у будь-якому стані та на будь-якому етапі діяльності підприємства чи організації.

Працюємо з різними сферами бізнесу

IT

продуктові компанії, R&D, Дія Сіті, послуги, дизайн-бюро, маркетингові компанії

Бʼюті-сфера

салони краси, перукарні, манікюр, спа, масаж, пірсинг, тату, татуаж

Медицина

стоматологія, косметологія, наркологічні та реабілітаційні центри, клініки та поліклініки

Торгівля та послуги

магазини, салони, турагенти

Неприбуткові та благодійні організації

супроводжуємо локальні та міжнародні фонди, готуємо звіти для донорів.

Нерухомість

оренда, ремонт, будівництво, готелі

Театральна та концертна діяльність

цирки, концерти, актори, театри, гурти

Виробництво

промислові деталі та механізми, одяг, косметика, навіть БПЛА та військові проєкти
* ми не беремося за все підряд. Є галузі, в яких у нас недостатньо досвіду, щоб якісно виконати роботу. Якщо ми стикнемося з такою ситуацією — обовʼязково повідомимо вам про це. Залежно від обставин, ви можете доручити нам пошук профільного спеціаліста. У нас достатньо компетенції, щоб знайти справді найкращого фахівця для вас і контролювати його роботу.

Знаємо особливості популярних
платформ і сервісів

Payoneer
Amazon
Diya City
Upwork
Stripe
Wise
Envato
Shopify
Mercury
PayPal
Etsy
Fiverr
EBay
Alibaba
* не всі можливості платформ можна реалізувати в межах українського законодавства, адже багато аспектів залишаються неврегульованими, а податкова служба часто трактує їх неоднозначно. Втім, якщо щось не працює або не врегульоване — ми запропонуємо вам найбільш безпечний варіант. Або допоможемо зареєструвати та супроводжувати ваше підприємство в юрисдикції чи країні, де легальна діяльність у вашій сфері є можливою.

Вартість бухгалтерського супроводу

розкажіть нам про свій бізнес, ми підберемо для вас відповідну модель співпраці з бухгалтерією, у нас є напрацьовані бізнес-процеси, які допоможуть організувати ведення обліку в межах бюджету і потреб саме вашого бізнесу

Єдиний податок

ФОП
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
2 500 грн

Єдиний податок

ТОВ
податки, звіти, контроль банку, книга обліку доходів і витрат, моніторинг змін законодавства
8 000 грн

Складна діяльність

щомісяця
загальна система оподаткування, ПДВ, наймані працівники, ЗЕД, складні операції, РРО, еквайринг
16 000 грн
ЩО ВПЛИВАЄ НА ВАРТІСТЬ:
– кількість складних операцій та працівників,
– як багато потрібно комунікації,
– наскільки оперативно та повно ви передаєте інформацію та документи для ведення обліку,
– як часто відбуваються зміни і потрібно організовувати або розробляти нові чи складні бізнес-процеси,
– як часто ви ставите складні та термінові завдання та питання
* Ціни вказані «від». Всі бізнеси різні і вони потребують різних стратегій, це впливає на складність роботи та завдання.

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем
якомога швидше?

Залиште заявку і наш фахівець зв’яжеться з Вами найближчим часом

Що пишуть клієнти про роботу з нами

Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами
Що пишуть клієнти про роботу з нами

Звичайно, можна найняти штатних бухгалтерів для ведення бухгалтерського обліку, але, варто відзначити, що такий варіант буде для вас досить не вигідним і повним недоліків. Наприклад:

  • Штатний працівник не завжди зможе безперебійно виконувати свою роботу, тому що час від часу йому потрібна відпустка або лікарняний. У випадку зі співробітниками з нашої компанії такого не відбудеться. Навіть якщо наш фахівець захворіє, його зможе замінити інший.
  • Сьогодні досить важко знайти досвідченого працівника, котрий розбирався б у всіх бухгалтерських операціях, та й до того ж досконально був знайомий із податковим законодавством. У нас як раз такі співробітники є. Кожен фахівець з BuhUA періодично проходить підвищення кваліфікації, постійно вдосконалюється, отримує необхідний досвід із роботи з іншими клієнтами.
  • Утримування штатного бухгалтера досить дорого обходиться компаніям, тому що крім виплати зарплати, йому потрібні спеціальні програми для роботи, до яких необхідно купувати оновлення, й обладнане робоче місце. Замовляючи послуги в компанії BuhUA, ви будете на 100% впевненими в тому, що не переплачуєте, адже робота наших фахівців обійдеться для вас значно дешевше утримування штатного персоналу.

Крім цього, співробітники BuhUA добре знайомі з українським законодавством, тому зможуть запропонувати і юридичний, і бухгалтерський супровід діяльності організації.

Наші фахівці працюють з кожним замовником в індивідуальному порядку. Відповідно вартість бухгалтерського супроводу також розраховується окремо для кожного клієнта, перед тим як він підпише договір на обслуговування.

По-перше, ціна наших послуг буде залежати від того, чи будете ви замовляти повний бухгалтерський супровід компаній або частковий. По-друге, на розрахунок ціни будуть впливати такі фактори, як обсяг роботи, час та кількість фахівців, які знадобляться для її виконання.

Якщо вам необхідний якісний і прийнятний за ціною бухгалтерський та податковий супровід фірм (ТОВ, ФОП, СПД, ЧП), але ви все ще сумніваєтеся у виборі відповідних фахівців, тоді ви зробили правильний вибір, коли звернулися в нашу компанію BuhUA.

Ведення бухгалтерського обліку нашими фахівцями допоможе вам не тільки економити, а й бути завжди спокійними за стан обліку на підприємстві. Кожен наш фахівець зможе якісно та в термін виконати будь-яке поставлене завдання: від формування звітності до проведення бухгалтерської експертизи.

Поширені питання

У яких випадках органи податкової служби можуть позбавити права підприємця на єдиному податку?

Органи податкової служби мають право позбавити працювати на єдиному податку у разі:

  • подання заяви про анулювання самим підприємцем (у разі зміни оподаткування);
  • відсутність сплати єдиного податку протягом останніх двох кварталів;
  • закриття ФОП;
  • перевищення чисельності найманих працівників;
  • перевищення максимального обсягу доходів за відповідною групою;
  • ведення підприємницької діяльності, забороненої за спрощеною системою.
На кого лягає відповідальність за невчасне перерахування податку банком?

Якщо банк не своєчасно перерахував податок, то штрафні санкції до підприємця не застосовуються. Для цього платнику податків необхідно подати до органів податкової служби (відділ доходів та зборів) лист із копіями платіжних документів, що підтверджують факт їхнього своєчасного надання до банку. У разі, якщо вина банку буде доведена, то банківська установа зобов’язана сплатити пеню за кожен день прострочення платежу та штрафні санкції у розмірі встановленому НБУ на момент виявлення.

Як ФОП прийняти працювати найманого працівника?

З 2015 р. реєструвати трудовий договір у центрі зайнятості скасовано.

  1. Укласти трудовий договір.
  2. Створити розпорядчий документ.
  3. Надіслати повідомлення до податкової.
Чи передбачений штраф за несплату ЄСВ через відсутність доходів ПФУ?

За несплату підприємцем ЄСВ ПФУ передбачено накладення штрафу, незалежно від причини несплати.

Все про ТОВ в Україні: податки, звітність, виведення доходу

Запишіться на консультацію

  • Технічна бухгалтерія
  • Аутсорсинг, документообіг
  • Аналітична бухгалтерія, консультації
Бухгалтерські послуги — buh.ua, аудит і податкові консультації
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.