Бухгалтерія та оптимізація податків для будівельного бізнесу та забудовників
Платіть менше і в межах закону. Запропонуємо декілька варіантів легальної оптимізації оподаткування під ваш будівельний бізнес. Втілимо в життя обрану стратегію та налаштуємо бухгалтерію, звітність і всі юридичні процеси. За потреби забезпечимо комплексний бухгалтерський та юридичний супровід

Кваліфіковані бухгалтери та адвокати для максимального захисту вашого бізнесу

Розуміємо ринок нерухомості – працюємо для забудовників та інвесторів

Пропонуємо законну оптимізацію, а не схеми ухилення від сплати податків

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем?
Залишайте заявку – ми зв’яжемося з вами найближчим часом
Запропонуємо вам вигідну та зручну організацію будівельного бізнесу на вибір
Кооператив
- майже 0 % податків при правильному адмініструванні
- найкраще підходить для будівництва котеджів і таунхаусів
- не підійде для нежитлової нерухомості
ТОВ
- загальне податкове навантаження може складати лише 5 % від суми продажу
- зрозуміла для покупців схема купівлі об’єкта
- низькі податкові ризики і високий рівень масштабування
ТОВ
- податки від 0 % (!) до 6 %
- підійде для готової нерухомості без сформованої витратної частини
- ліміт на загальний дохід за рік (не більше 1 167 мін. ЗП)
КІФ
- можливість використання деривативів, які мають знижену податкову ставку
- підходить для масштабних забудовників
- має складну організаційну частину
Що ви отримаєте, довіривши оптимізацію оподаткування нам
Безпечні та практичні рішення
Ми не пропонуємо теоретичні схеми. При створенні стратегії ми керуємося знаннями податкового законодавства та актуальною судовою практикою. Ви отримаєте дієве рішення з урахуванням усіх прихованих ризиків.
Економія коштів
Для цієї задачі вам не потрібно тримати у штаті спеціалістів. Ми допоможемо не тільки обрати правильну схему оптимізації, але й втілити її в життя та розв’язати інші податкові питання.
Тільки актуальна інформація
Податкове законодавство та судова практика часто змінюються. А податкові органи видають кардинально різні роз’яснення з однакових питань. Але ми тримаємо руку на пульсі та допоможемо швидко адаптувати ваш бізнес до актуальних змін.
Маємо досвід та експертність у різних питаннях зі сфери нерухомості
Отримайте дієву стратегію оптимізації податків під ваш бізнес
Залиште заявку або одразу пишіть у месенджер – дізнайтеся, чим ми можемо вам допомогти
Як ми працюємо
Знайомство
Первинна консультація
Договір
Письмова стратегія
Заключна консультація
Реалізація стратегії
Супровід
Візьмемо на себе бухгалтерські, податкові та юридичні питання вашого бізнесу
Вартість послуг з оптимізації оподаткування вашого будівельного бізнесу
консультація
за 30 хвилин консультації ми зможемо зібрати потрібну інформацію і підібрати декілька варіантів для структурування вашого бізнесу
стратегія
сформуємо детальний покроковий план діяльності, зареєструемо необхідні структури та розробимо документи
супровід
(щомісячно)
заберемо на себе всі формальні процеси, бухгалтерію, звіти, розрахунок податків, оформлення документів та угод
– державні збори
Корисне відео
Обговоримо співпрацю?
Залиште заявку і ми зв’яжемося з вами найближчим часом
Так, звісно, це можливо. Але:
за діючим податковим законодавством, якщо фізична особа протягом року буде продавати нерухомість, якою вона володіє менше ніж 3 роки (і це не спадок), то оподаткування буде наступним:
◾ ПДФО 5 % + ВЗ 5 % (з усієї суми доходу від продажу першого обʼєкта)
◾ ПДФО 18 % + ВЗ 5 % з другого та наступних обʼєктів за рік (з суми прибутку).
Тобто, починаючи з другого та наступних об’єктів базу оподаткування можна зменшити на документально підтверджені витрати на придбання чи будівництво цих об’єктів.
потрібно розуміти, як саме ці об’єкти були отримані у власність фізичною особою, щоб оцінити можливість зниження бази оподаткування.
Так, може. Проте варто уважніше проаналізувати ситуацію, щоб податківці не вбачали індивідуальної знижки для якогось окремого покупця. Інакше є ризик донарахування податків (додаткове благо для фіз. особи покупця — ПДФО 18 % + військовий збір 5 %). Ці податки повинно було нарахувати і утримати ТОВ-продавець. Тому цей потенційний ризик необхідно проаналізувати.
Так, може. Проте, загальний дохід ТОВ протягом року не повинен перевищити 9 336 000 грн грн. (1167 мін. ЗП на 2025 рік, пп. 3 п. 291.4 ПКУ). Якщо отримані протягом року доходи ТОВ будуть перевищувати цю суму, то від суми перевищення потрібно буде сплатити єдиний у подвійному розмірі. Тобто, потрібно буде сплатити єдиний податок 6 % якщо у вас була ставка 3% з ПДВ, або сплатити 10% якщо у вас була ставка 5% без ПДВ (пп. 1 п. 293.5 ПКУ), а також військовий збір 1 %.
Також потрібно буде перейти на сплату податку на прибуток шляхом подання заяви не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу. Крім цього, у випадку перевищення ліміту 9 336 000 грн, на отриманий від продажу дохід, нараховується ПДВ 20 % від вартості проданого майна.
Якщо уявити, що один обʼєкт буде коштувати 1 000 000 грн і ТОВ буде продавати її по реальній ціні, то вказаного ліміту вистачить лише на 9 обʼєктів.
Так, звісно, можна. Щобільше, при правильній організації роботи податкове навантаження в цьому випадку може бути 0 %! Учасники кооперативу при його створенні можуть внести до кооперативу свої земельні ділянки як вступний внесок (звісно, ці внески не оподатковуються, п. 165.1.44 ПКУ).
Водночас вони оцінюють вартість своїх внесків на власний розсуд. Далі ЖБК, залучаючи підрядників, будує котеджі, а залучаючи нових учасників — отримує фінансування (і знову ж таки, внески нових членів не оподатковуються).
Після реалізації котеджу, учасник, який вносив до ЖБК земельну ділянку, може вийти з ЖБК і взамін забрати свою частку в грошовому еквіваленті. Якщо цей учасник оцінив свою землю при внесенні до ЖБК в умовних 2 млн грн (нічого не заважає йому так вчинити), і при виході з ЖБК забрав назад свої 2 млн грн (які надійшли на ЖБК від реалізації котеджу), то жодного доходу не виникло, а отже і жодного оподаткування також.
При правильній організації роботи кооперативу — ні, ПДВ не виникатиме.
Операції з постачання житла звільнені від ПДВ, крім першого постачання (пп. 197.1.14. ПКУ). Першим постачанням є постачання послуг від підрядника щодо спорудження відповідного об’єкту на користь ЖБК (ІПК від 02.09.2024, а також рішення суду в справі №813/7150/14). У зв’язку з цим є можливим здійснювати діяльність ЖБК без сплати ПДВ і без реєстрації платником ПДВ.
Але для цього необхідно офіційно оформлювати правовідносини кооперативу з підрядною організацією, яка здійснюватиме будівельні роботи, та підтверджувати всі операції, пов’язані із залученням підрядника необхідними документами.

















