Бухгалтерські послуги
Аутсорсинг
Viber Telegram Whatsapp Messenger

Бухгалтерія та оптимізація податків для будівельного бізнесу та забудовників

Платіть менше і в межах закону. Запропонуємо декілька варіантів легальної оптимізації оподаткування під ваш будівельний бізнес. Втілимо в життя обрану стратегію та налаштуємо бухгалтерію, звітність і всі юридичні процеси. За потреби забезпечимо комплексний бухгалтерський та юридичний супровід

Кваліфіковані бухгалтери та адвокати для максимального захисту вашого бізнесу

Розуміємо ринок нерухомості – працюємо для забудовників та інвесторів

Пропонуємо законну оптимізацію, а не схеми ухилення від сплати податків

Бажаєте проконсультуватися з фахівцем?

Залишайте заявку – ми зв’яжемося з вами найближчим часом

Запропонуємо вам вигідну та зручну організацію будівельного бізнесу на вибір

Кооператив

(загальна система з ПДВ)
  • майже 0 % податків при правильному адмініструванні
  • найкраще підходить для будівництва котеджів і таунхаусів
  • не підійде для нежитлової нерухомості

ТОВ

(загальна система з ПДВ)
  • загальне податкове навантаження може складати лише 5 % від суми продажу
  • зрозуміла для покупців схема купівлі об’єкта
  • низькі податкові ризики і високий рівень масштабування

ТОВ

(єдиний податок без ПДВ)
  • податки від 0 % (!) до 6 %
  • підійде для готової нерухомості без сформованої витратної частини
  • ліміт на загальний дохід за рік (не більше 1 167 мін. ЗП)

КІФ

(залучення інституту спільного інвестування)
  • можливість використання деривативів, які мають знижену податкову ставку
  • підходить для масштабних забудовників
  • має складну організаційну частину

Що ви отримаєте, довіривши оптимізацію оподаткування нам

Безпечні та практичні рішення

Ми не пропонуємо теоретичні схеми. При створенні стратегії ми керуємося знаннями податкового законодавства та актуальною судовою практикою. Ви отримаєте дієве рішення з урахуванням усіх прихованих ризиків.

Економія коштів

Для цієї задачі вам не потрібно тримати у штаті спеціалістів. Ми допоможемо не тільки обрати правильну схему оптимізації, але й втілити її в життя та розв’язати інші податкові питання.

Тільки актуальна інформація

Податкове законодавство та судова практика часто змінюються. А податкові органи видають кардинально різні роз’яснення з однакових питань. Але ми тримаємо руку на пульсі та допоможемо швидко адаптувати ваш бізнес до актуальних змін.

Маємо досвід та експертність у різних питаннях зі сфери нерухомості

Оптимізація оподаткування бізнесу із нерухомістю
Управління нерухомістю (оренда, розробка договорів, контроль, звітність)
Бухгалтерський аутсорс
Ведення досудових та судових спорів
Аналіз ризиків інвестування в нерухомість
Супровід на угодах із нерухомістю

Отримайте дієву​ стратегію оптимізації податків під ваш бізнес

Залиште заявку або одразу пишіть у месенджер – дізнайтеся, чим ми можемо вам допомогти

Як ми працюємо

Знайомство

Залишайте заявку, ми зв’яжемось з вами і підберемо вам зручний час для первинної консультації

Первинна консультація

З’ясовуємо та уточнюємо задачу, отримуємо від вас усі інформацію для роботи

Договір

З’ясуємо задачу та погодимо деталі роботи: строки, об’єм, вартість. Підпишемо договір

Письмова стратегія

Надамо детальне письмове роз’яснення з посиланням на закони, судову практику та позиції ДПС

Заключна консультація

Після ознайомлення зі стратегією відповідаємо на ваші питання

Реалізація стратегії

За потреби супроводжуємо усі етапи втілення стратегії

Супровід

Повний бухгалтерский та юридичний супровід вашого будівельного бізнесу

Візьмемо на себе бухгалтерські, податкові та юридичні питання вашого бізнесу

 
Проаналізуємо варіанти оптимізації оподаткування вашого бізнесу та допоможемо обрати найкращий
Налаштуємо бухгалтерію – вигідніше та часто більш кваліфіковано, ніж штатні бухгалтери
Допоможемо врегулювати судові та досудові спори з контрагентами чи органами контролю
Підготуємо всі необхідні для діяльності документи (договори та інше)
Консультуємо з податкового, цивільного, господарського, адміністративного права
З нами ваш бізнес захищено з усіх боків: юридичний, бухгалтерський, фінансовий

Що говорять наші клієнти

Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти
Що говорять наші клієнти

Вартість послуг з оптимізації оподаткування вашого будівельного бізнесу

Почніть з консультації, познайомимось особисто, детально проговоримо вашу ситуацію, а коли продовжимо співпрацю, то на вартість консультації зменшиться вартість стратегії

консультація

ваша ситуація
за 30 хвилин консультації ми зможемо зібрати потрібну інформацію і підібрати декілька варіантів для структурування вашого бізнесу
1 900 грн

стратегія

план дій та реалізація
сформуємо детальний покроковий план діяльності, зареєструемо необхідні структури та розробимо документи
44 000 грн

супровід

бухгалтерія та юрист
(щомісячно)
заберемо на себе всі формальні процеси, бухгалтерію, звіти, розрахунок податків, оформлення документів та угод
60 000 грн
додатково
– витрати на нотаріуса,
– державні збори
* Ціни вказані «від». Усі бізнеси різні і вони потребують різних стратегій. Крім того, хтось звертається на первинному етапі, а хтось – коли в нього вже є земельні ділянки та навіть збудовані об’єкти. Все це впливає на складність роботи та наші завдання.

Корисне відео

Податки забудовника. Які платити та як оптимізувати будівельний бізнес?
Продаж нерухомості від ТОВ. Податки 0%!

Обговоримо співпрацю?

Залиште заявку і ми зв’яжемося з вами найближчим часом

Поширені питання щодо оптимізації оподаткування будівельного бізнесу

Якщо нерухомість продаватиме фізична особа, яка володіє нею менш ніж 3 роки, чи є можливість сплачувати податки не від усієї суми доходу від продажу, а тільки від суми прибутку? Мова йде про 5 обʼєктів, які будуть продаватися протягом 1 календарного року.

Так, звісно, це можливо. Але:
за діючим податковим законодавством, якщо фізична особа протягом року буде продавати нерухомість, якою вона володіє менше ніж 3 роки (і це не спадок), то оподаткування буде наступним:

◾ ПДФО 5 % + ВЗ 5 % (з усієї суми доходу від продажу першого обʼєкта)
◾ ПДФО 18 % + ВЗ 5 % з другого та наступних обʼєктів за рік (з суми прибутку).

Тобто, починаючи з другого та наступних об’єктів базу оподаткування можна зменшити на документально підтверджені витрати на придбання чи будівництво цих об’єктів.

потрібно розуміти, як саме ці об’єкти були отримані у власність фізичною особою, щоб оцінити можливість зниження бази оподаткування.

Чи може ТОВ продавати об’єкти нерухомості, які перебувають на його балансі, без проведення експертної оцінки ринкової вартості нерухомості?

Так, може. Проте варто уважніше проаналізувати ситуацію, щоб податківці не вбачали індивідуальної знижки для якогось окремого покупця. Інакше є ризик донарахування податків (додаткове благо для фіз. особи покупця — ПДФО 18 % + військовий збір 5 %). Ці податки повинно було нарахувати і утримати ТОВ-продавець. Тому цей потенційний ризик необхідно проаналізувати.

Чи може ТОВ на єдиному податку 3 групи продавати обʼєкти нерухомості?

Так, може. Проте, загальний дохід ТОВ протягом року не повинен перевищити 9 336 000 грн грн. (1167 мін. ЗП на 2025 рік, пп. 3 п. 291.4 ПКУ). Якщо отримані протягом року доходи ТОВ будуть перевищувати цю суму, то від суми перевищення потрібно буде сплатити єдиний у подвійному розмірі. Тобто, потрібно буде сплатити єдиний податок 6 % якщо у вас була ставка 3% з ПДВ, або сплатити 10% якщо у вас була ставка 5% без ПДВ (пп. 1 п. 293.5 ПКУ), а також військовий збір 1 %.

Також потрібно буде перейти на сплату податку на прибуток шляхом подання заяви не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу. Крім цього, у випадку перевищення ліміту 9 336 000 грн, на отриманий від продажу дохід, нараховується ПДВ 20 % від вартості проданого майна.

Якщо уявити, що один обʼєкт буде коштувати 1 000 000 грн і ТОВ буде продавати її по реальній ціні, то вказаного ліміту вистачить лише на 9 обʼєктів.

Чи можна використовувати житлово-будівельні кооперативи (ЖБК) для будівництва котеджів?

Так, звісно, можна. Щобільше, при правильній організації роботи податкове навантаження в цьому випадку може бути 0 %! Учасники кооперативу при його створенні можуть внести до кооперативу свої земельні ділянки як вступний внесок (звісно, ці внески не оподатковуються, п. 165.1.44 ПКУ).

Водночас вони оцінюють вартість своїх внесків на власний розсуд. Далі ЖБК, залучаючи підрядників, будує котеджі, а залучаючи нових учасників — отримує фінансування (і знову ж таки, внески нових членів не оподатковуються).

Після реалізації котеджу, учасник, який вносив до ЖБК земельну ділянку, може вийти з ЖБК і взамін забрати свою частку в грошовому еквіваленті. Якщо цей учасник оцінив свою землю при внесенні до ЖБК в умовних 2 млн грн (нічого не заважає йому так вчинити), і при виході з ЖБК забрав назад свої 2 млн грн (які надійшли на ЖБК від реалізації котеджу), то жодного доходу не виникло, а отже і жодного оподаткування також.

Чи виникає ПДВ при поставці житла від кооперативу до його учасника?

При правильній організації роботи кооперативу — ні, ПДВ не виникатиме.

Операції з постачання житла звільнені від ПДВ, крім першого постачання (пп. 197.1.14. ПКУ). Першим постачанням є постачання послуг від підрядника щодо спорудження відповідного об’єкту на користь ЖБК (ІПК від 02.09.2024, а також рішення суду в справі №813/7150/14). У зв’язку з цим є можливим здійснювати діяльність ЖБК без сплати ПДВ і без реєстрації платником ПДВ.

Але для цього необхідно офіційно оформлювати правовідносини кооперативу з підрядною організацією, яка здійснюватиме будівельні роботи, та підтверджувати всі операції, пов’язані із залученням підрядника необхідними документами.

Бухгалтерські послуги — buh.ua, аудит і податкові консультації
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.