Payroll – аутсорсинг розрахунку зарплати та підготовки звітності
Беремо на себе пейрол, все: від розрахунку заробітної плати до подання звітності, та кадрової документації. Працюємо з будь-якою кількістю працівників. ФОПи, Дія Сіті, гіг-контракти. Вчасно, точно та конфіденційно. Забезпечимо військовий облік.




Бажаєте проконсультуватися з фахівцем?
Залишайте заявку — ми зв’яжемося з вами найближчим часом
Послуги з аутсорсингу заробітної плати: що ви отримує
Точний та повний розрахунок заробітних плат
Врахуємо все: тарифну сітку, оклади, стаж, пільги, надбавки, лікарняні, відпустки та інше. Сформуємо розрахунково-платіжні відомості на кожного працівника.
Подача звітності до ДПС, ПФУ, ФСС
Подаємо квартальні звіти по ПДФО, ЄСВ та військовому збору. Формуємо інші звітні документи за потреби.
Супровід з усіх payroll-питань
Консультуємо з поточних питань: страхування, оподаткування, індексація, виплати у разі звільнення.
Юридичний захист
За потреби підключаємо досвідчених адвокатів, які візьмуть на себе спілкування з податківцями, правоохоронцями та представниками інших структур.
15+ років забезпечуємо зарплатний аутсорсинг для компаній з різних сфер
IT
Бʼюті-сфера
Медицина
Торгівля та послуги
Неприбуткові та благодійні організації
Нерухомість
Театральна та концертна діяльність
Виробництво
Що включає ведення зарплати на аутсорсингу
До початку співпраці ми підпишемо договір, який передбачає обов’язок дотримання конфіденційності. Ми ставимося до цього надзвичайно серйозно та робимо все, щоб не допустити розголошення комерційної та персональної інформації клієнта. Усі наші бухгалтери підписують NDA.
Так, звісно. Ми завжди працюємо за договором, який визначає наші зобов’язання та відповідальність.
В такому разі ми ретельно проаналізуємо ситуацію, і якщо помилка з нашого боку призвела до штрафу — ми його компенсуємо.
Річ у тім, що пейрол — це складна та відповідальна ділянка роботи. І часто штатний бухгалтер просто не встигає нормально зануритися у її специфіку. Саме тому розрахунок зарплати безпечніше та вигідніше передати іншим фахівцям, які займатимуть лише цією роботою. Це знижує ризик помилок та розвантажує бухгалтера для інших задач.
Так, як раз для маленького та середнього бізнесу це найкращий варіант. Адже вам не доведеться наймати у штат бухгалтера, ставити спеціалізоване ПЗ тощо. Ви просто платите за послугу та отримуєте результат.
Багато залежить від кількості працівників, наявності пільг, надбавок та інших моментів. Після первинної консультації ви будете знати точну та обґрунтовану ціну послуги у вашому випадку. Ми зафіксуємо її в договорі без жодних прихованих платежів.
Запишіться на консультацію
Обговоримо усі нюанси та сплануємо подальші кроки

















